سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات سالن زیبایی 3

 

رنگ مو 

بعد از شکل مو، رنگ مو در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد. رنگ موی مناسب سبب می شود صورت تانبازتر و موهایتان زیباتر از قبل به نظر برسد. انتخاب رنگ مو باید بر اساس رنگ پوست، رنگ چشم و... انتخاب شود. اگر به دنبال بهترین رنگ مو در تهران هستید پس بهترینسالن های زیبایی را برگزینید تا بتوانید از متخصصین سالن برای انتخاب نوع رنگی کهدر ترکیب با اجزاء صورتتان بهترین باشد، راهنمایی بگیرید.

علاوه بر نوع رنگ، جنس رنگ مو و ابزار آن و هم چنین نوع رنگ کردن مو هم اهمیت بسیاری دارد. شایدتا کنون این مسئله برای شما پیش آمده است که نتیجه ی رنگ موهایتان هیچ شباهتی بهرنگ انتخابی شما نداشته است. بهترین رنگ مو در تهران هنگامی صورت می گیرد که توسطافراد مجرب و با متدهای تاثیرگذار و در بهترین سالن های زیبایی صورت گیرد. برایرنگ مو روش های فراوانی وجود دارد که شما می توانید بر اساس علاقه ی خود و هم چنینمشورت با متخصص روش مناسب خود را بیابید.

بوتاکس مو

احتمالا با شنیدن واژه ی بوتاکس، ذهن شما به سمت بوتاکس صورت و حذف چین و چروک های آن کشیدهمی شود؛ اما نکته ی جالب این جاست که بوتاکس برای مو هم کاربرد دارد. بوتاکس مو، یکیاز رایج ترین درمان های تجویز شده آرایشی است. راه های زیادی برای داشتن موهاییسالم، درخشان و پرپشت وجود دارد که بوتاکس مو یکی از موثرترین راه هاست. در حقیقت،بوتاکس مو نوعی درمان نرم‌کننده است که فیبرهای مو را با فیلرهایی مثل کراتین می‌پوشاند.این درمان، هر نوع شکستگی یا نازکی مو را پر می‌کند تا ظاهری انباشته و پرجلا به موهاببخشد. اگر دارای موخوره و یا موهای نازک، کم پشت، کدر، آسیب‌دیده و موهای وزهستید بوتاکس مو می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

به‌طور کلی، بوتاکسمو برای انواع موها انتخاب مناسبی خواهد بود. بر خلاف تصور عموم در بوتاکس مو تزریقانجام نمی‌شود در عوض، این مواد حالتی نرم‌کنندهدارند که مستقیم روی خود مو قرار می‌گیرند. در حال حاضر بوتاکس مو رو به محبوب شدناست و محصولات متنوعی برای استفاده در خانه نیز در بازار موجود است. البته تشخیص کارکردو کیفیت مواد این محصولات کار آسانی نیست مناسب ترین راه برای داشتن بهترینبوتاکس مو در تهران این است که به یک سالن آرایشی معتبر مراجعه کنید و از آرایشگر دربارهی محصولاتمختلف مشاوره بگیرید. آرایشگرها محصولات خود را از فروشنده‌های معتبر تهیه می‌کنند،بنابراین اطلاعات بهتری در این زمینه دارند.

اثر ماندگاری بوتاکس مو به نوع مو و مواد استفاده‌ شده بستگیدارد و به طور معمول 2 تا 4 ماه باقی می‌ماند. بسیاری از آرایشگرها توصیه می‌کنند کهبیشتر از سه یا چهار بار در سال از این روش استفاده نکنید. در غیر این صورت، موها شکننده،نازک و کدر خواهند شد. اگر قصد دارید بهترین بوتاکس مو در تهران را امتحان کنید بایدبه تخصصی ترین، مجهز ترین و بروزترین سالن های زیبایی مراجعه فرمایید.

کراتینه مو

شاید داشتنموهایی لخت و براق که در حتی در باران هم به مشکلی بر نخورد آرزوی دیرینه ی شما همباشد! با روش کراتینه ی مو می توانید به این رویا تحقق ببخشید. در واقع کراتین نامیک نوع پروتئین است که به طور طبیعی در موها وجود دارد و باعث صاف و درخشان بودن موهامی‌شود. در افرادی که دارای موهای فر یا وز هستند این پروتئین به میزان کافی وجود ندارد.عمل کراتینه مو با جایگزین کردن مقدار کراتین مورد نیاز موها، باعث نرم شدن و صاف شدنآن‌ها تا ماه‌ها می‌شود. این تکنیک امروزه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بسیاریانجام می‌شود و با استقبال بسیاری از بانوان هم مواجه شده است.

انجام این تکنیکبه صورت طبیعی نه فقط مضر نیست بلکه فایده‌های بسیاری هم دارد. اما مشکل اصلی در شیوهبه کارگیری آن است که می تواند باعث بروز خطراتی ‌شود. آگاهی داشتن از مشکلات و مضراتکراتینه مو حق هر شخصی است که میخواد از این روش استفاده کند.پس اگر می خواهید بهترین مرکز کراتینه مو در تهران راامتحان کنید و بهترین نتیجه را کسب کنید بدیهی است که باید با متخصص ترین افرادمشورت کرده وبه دنبال مناسب ترین سالن های زیبایی باشید تا علاوه بر به حداقلرساندن مشکلات احتمالی، بهترین بازخورد را کسب نمایید.

اکستنشن مو

راه های بسیاری برای پرپشت ساختن و بلند کردن مو وجود دارد اما بهترین روش، روشی است که باحداقل هزینه، کم ترین خطر و سریع ترین نتیجه را دارا باشد. بعضی روش های شیمیاییخطراتی جبران ناپذیر به دنبال دارند و هم چنین بسیاری از روش های گیاهی داراینتیجه ی قطعی نیستند و اگر نتیجه هم داشته باشند زمان طولانی را برای نتیجه دادننیازمند است. در بین روش ها روش اکستنشن، کم خطر ترین و سریع ترین روش موجود است.

در این روش موهایی را با روش های مختلف به موهای خودتان اضافه می کنند به طوری که دسته های مولابلای موهای شما قرار می گیرد. دسته موهایی که به موهای شما اضافه می شوند میتوانند طبیعی و یا مصنوعی باشند. هم چنین امروزه اکستنشن هایی با رنگ های متفاوت وحتی هایلایت شده وجود دارند. اما باید توجه داشته باشید که اگر به دنبال بهترین اکستنشن کار مو در تهران هستید باید به مراکززیبایی که دارای تخصص و تجهیزات کافی در این زمینه هستند مراجعه فرمایید. شما بایدبا توجه به رنگ موهای خود، رنگ اکستنشن را انتخاب کنید. برای انتخاب مناسب ترینرنگ اکستنشن می توانید از متخصص آن مشاوره بگیرید.

شینیون

شما احتمالااین واژه را زیاد شنیده اید و هم چنین شاید تجربه ی استفاده از آن را هم داشتهباشید. شینیون یکی از رایج ترین مدل های مو می باشد. این کلمه از یک اصطلاحفرانسوی به معنای "پس گردن" می آید. در این مدل مو موها به شیوه هایمتفاوت و جذاب روی سر جمع می شود و نتیجه ی دل انگیزی ایجاد می کند. شینیون معمولا براساس اینکه با چه ابزاری انجام می‌شودنامگذاری شده و به عنوان مثال می‌توان به شینیون با تور، شینیون مواج، شینیون حرارتیو اشاره کرد.

برای داشتنبهترین شینیون کار تهران شما باید بر اساس فرم چهره ی خود متناسب ترین مدل را انتخابنموده تا ترکیب جذابی حاصل شود. هم چنین برای نتیجه گیری بهتر باید نزد آرایشگریمراجعه کنید که بتواند زیبا ترین و بروزترین مدل های شینیون را، به بهترین نحو،روی موهای شما پیاده کند.

اگر به دنبالاین هستید که بهترین شنیون کار تهران را روی موهای خود امتحان کنید باید به دنبالبهترین سالن های زیبایی باشید؛ چرا که بهترین سالن ها از مجرب ترین و ماهر ترینافراد تشکیل شده اند و مهارت و تبحر این افراد متخصص در این زمینه موجب تحیر شما می گردد.

اکستنشن مژه

در اکستنشن مژهنیزمانند اکستنشن مو، مژه هایی لابلای مژه های طبیعی شما قرار می گیرد که باعثپرپشت و حتی بلند دیده شدن مژه های شما می شود و زیبایی چشم های شما را دو چندانمی کند. به دلیل حساس بودن چشم و هم چنین ریز بودن اندازه ی مژه ها، اکستنشن مژهکاری حساس می باشد و اگر شخصی که این کار را انجام می‌دهد ماهر نباشد ممکن است مژه‌هایپلک بالا و پایین را به هم بچسباند و در نتیجه مژه‌های طبیعی هم کنده شوند. ورود چسببه چشم نیز می‌تواند باعث آلرژی و عفونت چشم شود که این خود از عوارض اکستنشن یا همانکاشت مژه موقت است. برای این که بهترین اکستنشن مژه در تهران را داشته باشید و عوارضرا به حداقل کاهش دهید باید حتما نزد ماهر ترین افراد و به تبع به بهترین ومجهزترین سالن های زیبایی مراجعه نمایید.

 اکستنشن مژه با کاشت آن و هم چنین با مژه یمصنوعی تفاوت زیادی دارد. هنگامی که شمااز مژه ی مصنوعی استفاده می کنید، مژه های شما حاتی ساختگی پیدا می کنند و با یکنگاه مشخص می شود که مصنوعی است اما نیجه ی اکستنشن به مراتب بهتر و طبیعی تر استو هم چنین ماندگاری بیشتری نسبت به آن دارد.