سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات سالن های زیبایی

پاکسازی پوست

یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در چهره، زیبایی پوست صورت می باشد. برای زیبایی پوست صورت روش های متعددی وجود دارد که از جمله ی آن ها می توان به پاکسازی پوست، اشاره کرد. پاکسازی پوست، برداشتن سلول های مرده و نیز آلودگی هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده است. این کار می تواند سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست کمک می کند. با این کار سلول های لایه های سطحی پوست و نیز چربی ها و ذراتی که بر اثر آلودگی های هوا روی پوست نشسته است، برداشته می شود. از فواید پاکسازی پوست می توان به شادابی و جوانی پوست و هم چنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست، اشاره کرد.

برای پاکسازی پوست راه های زیادی وجود دارد اما بهترین پاکسازی پوست، روشی است که نسبت به سایر روش ها نتیجه ی سریع و قطعی داشته باشد و هم چنین هزینه ی مناسب تری داشته باشد. در این بین پاکسازی پوست در مراکز زیبایی مجهز قیمت مناسب تری نسبت به کلینیک پزشکی داشته و هم چنین نتیجه ی آن قطعی تر از روش های خانگی می باشد. اگر به دنبال بهترین پاکسازی پوست در تهران هستید ، باید مناسب ترین مرکز زیبایی را بر گزینید. برای انتخاب مناسب ترین مرکز زیبایی لازم است، ملاک هایی از جمله بهداشت، تجهیزات، تخصص و ... را بررسی نمایید و اطمینان حاصل نمایید که مرکز زیبایی انتخاب

شده توسط شما از لحاظ این ملاک ها در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

 حلزون تراپی

یکی از روش های پاکسازی پوست، روش حلزون تراپی می باشد. این روش دوران یونان باستان برای کمک به ناخوشی های داخل بدن، مانند سوء هاضمه یا سرفه، و همچنین التهاب پوست کاربرد داشته است. در این روش حلزون روی پوست صورت می خزد و ترشحاتی از خود به جای می گذارد. حرکت حلزون زنده بر روی پوست بدن انسان سبب جوان سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده آن می شود. خواص ترشحات حلزون برای پوست، بر کسی پوشیده نیست. روش حلزون تراپی برای از بین بردن جوش، آکنه، جای زخم، صاف کردن چین و چروک و... بسیار مفید می باشد.

 این روش نسبت به روش های شیمیایی مشابه بی خطرتر و دارای نتیجه ی قطعی تری می باشد. حلزون تراپی، خطری برای پوست صورت ندارد اما باید از قبل بررسی کنید که نسبت به آن دارای آلرژی نباشید. بهترین حلزون تراپی در تهرانرا می توانید در مراکز زیبایی مجهز به سادگی و با کم ترین هزینه انجام دهید. طبق توصیه کارشناسان افراد بالای 30 سال هر شش ماه یک بار و افراد بالا چهل سال هر 4 ماه یک بار می توانند این عمل جوانسازی پوست را انجام دهند. اگر مایلید بهترین حلزون تراپی در تهران را امتحان کنید، باید به مراکز زیبایی که تخصص و تجهیزات کافی در این زمینه دارند مراجعه فرمایید.

اسکین کر

شاید این واژه تاکنون به گوشتان نخورده باشد اما اهمیت اسکین کر به قدری زیاد است که باید کمی روی این واژه تامل کنید.اسکین(skin) به معنی پوست و کر(care) به معنی مراقبت می باشد. اسکین کر طیف وسیعی از روشهایی است که از پوست شما محافظت می کند از جمله تغذیه ، جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده مناسب از نرم کننده ها استفاده از مواد آرایشی، بوتولینوم، لایه برداری، پرکننده ها، قرار گرفتن در معرض لیزر، میکرودرمابریژن، درمان با رتینول، باعث تقویت ظاهر پوست شما می شود.

متاسفانهبسیاری از خانم ها، از پوست خود به خوبی مراقبت نمی کنند و نسبت به آن بی اهمیتهستند تا زمانی که پا به سن می گذارند و کم کم چین و چروک روی صورت آن ها پدیدارمی شود؛ اما باید توجه داشته باشید که مراقبت از پوست باید در سنین جوانی صورتگیرد تا مانع از ایجاد چروک و خطوط روی پوست شود. با وجود اهمیت فراوانی که مراقبتاز پوست در خانه و توسط خود شخص دارد اما اهمیت اسکین کر که در سالن ها و مراکززیبایی مجهز انجام میپذیرد، قابل چشم پوشی نیست. اگر به دنبال بهترین اسکین کر در تهرانهستید پس باید به روز ترین و متخصص ترین سالن های زیبایی را برگزینید.

اسکین کر فقط بهدنبال زیبا بودن نیست ، بلکه در مورد سالم ماندن است. ضعف اسکین کر می تواند منجر بهبثورات ، زخم ها، آکنه و چروک شود. پوست ناسالم بیشتر مستعد ابتلا به بیماری ، عفونتاست و احتمالاً بعد از آسیب دیدگی دچار آشکار می شود. مراقبت مناسب به ویژه برای افرادیکه مشکلات پوستی مانند پسوریازیس را تجربه می کنند یا حساسیت پوستی دارند بسیار مهماست. پس همان طور که اشاره شد، بهترین اسکین کر در تهرانروشی است که علاوه برزیبایی پوست به سلامت آن نیز کمک می کند.

اپیلاسیون باوکس

یکی از معضلاتهمیشگی افراد و به ویژه بانوان، از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. موی زائد بدنعامل بیماری ها است و اصلاح آن علاوه بر زیبایی موجب نظافت و تمیزی بهتر بدن نیز میشود. در اسلام نیز تاکید زیادی به زدودن موی زائد شده است. ممکن است تا کنون راههای زیادی را برای از بین بردن موهای زائد خود امتحان کرده باشید؛ راه هایی کهبعضا مانند لیزر کردن دارای هزینه های بالا و خطرات فراوانی است و یا این که ماننداستفاده از تیغ یا ژیلت خسته کننده و طاقت فرساست. در بین روش های موجود روشاپیلاسیون با وکس مناسب ترین روش می باشد. در روش وکس موهای زائد از ساقه مو از زیر سطح پوست بیرون کشیده می‌شود و به همین دلیل وکس جزء روش‌های موثر برای از بین بردنموقت موهای زائد به شمار می‌آید. بهترین اپیلاسیون با وکس در تهران روشی است که درآن از مرغوب ترین مواد استفاده شود.

 تکنیک‌های مخلفی برای وکس وجود دارد که پرطرفدارترینآنها وکس گرم است. وکس روشی است که در آن موهای زائد با چسباندن نوارهای آغشته به مومجدا می‌شود. در این روش لایه نازکی از موم در جهت رویش موهای زائد روی پوست زده می‌شود، سپس موم به سرعت در خلاف جهت رویش مو از روی پوست جدا می‌شود و موها را نیز با خودجدا می کند. اگر مایلید بهترین اپیلاسیون با وکس در تهران را امتحان کنید این کار رابه متخصص آن در سالن های زیبایی واگذار کنید تا علاوه بر تحمل حداقل درد، بهتریننتیجه را دریافت کنید.

 اصلاح ابرو

زیبایی ابروهاتاثیر شگفت انگیزی بر زیبایی چهره می گذارد. شاید تا کنون برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با یک تغییر جزئی در ابروهایتان، چهره ی شما یک تغییر اساسی کردهاست! ابرو میتواند صورت را لاغر یا چاق نشان نشان دهد و یا حتی فردی را پیر یا جوانتر جلوه دهد. یک ابرو زیبا می تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد.بنابراین اصلاح ابرو دارای اهمیت وافری است.

بهترین اصلاح ابرو در تهران باید بر اساس نوع صورت و چشم های شما انجام شود؛ هر مدلابرویی مناسب یک مدل صورت و یا یک نوع مدل چشم است. پس هنگام اصلاح ابرو باید توجهویژه ای به ترکیبات صورت و مدل ابرویی که متناسب با آن ترکیبات باشد داشتهباشیم.

کندن ابروهادر بعضی قسمت ها موجب عدم رویش مجدد آن می شود. پس یک اشتباه کوچک در اصلاح ابروکافی است تا از این نعمت زیبا بی بهره بمانیم. اگر مایلید بهترین اصلاح ابرو در تهران را انجام دهید باید به مجهز ترین و بروز ترین مراکز زیایی مراجعه کرده و ابروهایخود را به دست یک متخصص بسپارید؛ متخصص با توجه به فرم صورت شما مدل ابرویمناسبتان را انتخاب کرده و با مهارت کافی به اصلاح ابروانتان می پردازد.