سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سالن زیبایی

بهترین سالن زیبایی و خدمات مهم آن
پاکسازی پوست

یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در چهره، زیبایی پوست صورت می باشد. برای زیبایی پوست صورت روش های متعددی وجود دارد که از جمله ی آن ها می توان به پاکسازی پوست، اشاره کرد. پاکسازی پوست، برداشتن سلول های مرده و نیز آلودگی هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده است. این کار می تواند سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست کمک می کند. با این کار سلول های لایه های سطحی پوست و نیز چربی ها و ذراتی که بر اثر آلودگی های هوا روی پوست نشسته است، برداشته می شود. از فواید پاکسازی پوست می توان به شادابی و جوانی پوست و هم چنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست، اشاره کرد.

برای پاکسازی پوست راه های زیادی وجود دارد اما بهترین پاکسازی پوست، روشی است که نسبت به سایر روش ها نتیجه ی سریع و قطعی داشته باشد و هم چنین هزینه ی مناسب تری داشته باشد. در این بین پاکسازی پوست در مراکز زیبایی مجهز قیمت مناسب تری نسبت به کلینیک پزشکی داشته و هم چنین نتیجه ی آن قطعی تر از روش های خانگی می باشد. اگر به دنبال بهترین پاکسازی پوست در تهران هستید ، باید مناسب ترین مرکز زیبایی را بر گزینید. برای انتخاب مناسب ترین مرکز زیبایی لازم است، ملاک هایی از جمله بهداشت، تجهیزات، تخصص و ... را بررسی نمایید و اطمینان حاصل نمایید که مرکز زیبایی انتخاب

شده توسط شما از لحاظ این ملاک ها در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

 حلزون تراپی

یکی از روش های پاکسازی پوست، روش حلزون تراپی می باشد. این روش دوران یونان باستان برای کمک به ناخوشی های داخل بدن، مانند سوء هاضمه یا سرفه، و همچنین التهاب پوست کاربرد داشته است. در این روش حلزون روی پوست صورت می خزد و ترشحاتی از خود به جای می گذارد. حرکت حلزون زنده بر روی پوست بدن انسان سبب جوان سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده آن می شود. خواص ترشحات حلزون برای پوست، بر کسی پوشیده نیست. روش حلزون تراپی برای از بین بردن جوش، آکنه، جای زخم، صاف کردن چین و چروک و... بسیار مفید می باشد.

 این روش نسبت به روش های شیمیایی مشابه بی خطرتر و دارای نتیجه ی قطعی تری می باشد. حلزون تراپی، خطری برای پوست صورت ندارد اما باید از قبل بررسی کنید که نسبت به آن دارای آلرژی نباشید. بهترین حلزون تراپی در تهران را می توانید در مراکز زیبایی مجهز به سادگی و با کم ترین هزینه انجام دهید. طبق توصیه کارشناسان افراد بالای 30 سال هر شش ماه یک بار و افراد بالا چهل سال هر 4 ماه یک بار می توانند این عمل جوانسازی پوست را انجام دهند. اگر مایلید بهترین حلزون تراپی در تهران را امتحان کنید، باید به مراکز زیبایی که تخصص و تجهیزات کافی در این زمینه دارند مراجعه فرمایید.

اسکین کر

شاید این واژه تاکنون به گوشتان نخورده باشد اما اهمیت اسکین کر به قدری زیاد است که باید کمی روی این واژه تامل کنید.اسکین(skin) به معنی پوست و کر(care) به معنی مراقبت می باشد. اسکین کر طیف وسیعی از روشهایی است که از پوست شما محافظت می کند از جمله تغذیه ، جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده مناسب از نرم کننده ها استفاده از مواد آرایشی، بوتولینوم، لایه برداری، پرکننده ها، قرار گرفتن در معرض لیزر، میکرودرمابریژن، درمان با رتینول، باعث تقویت ظاهر پوست شما می شود.

متاسفانه بسیاری از خانم ها، از پوست خود به خوبی مراقبت نمی کنند و نسبت به آن بی اهمیت هستند تا زمانی که پا به سن می گذارند و کم کم چین و چروک روی صورت آن ها پدیدار می شود؛ اما باید توجه داشته باشید که مراقبت از پوست باید در سنین جوانی صورت گیرد تا مانع از ایجاد چروک و خطوط روی پوست شود. با وجود اهمیت فراوانی که مراقبت از پوست در خانه و توسط خود شخص دارد اما اهمیت اسکین کر که در سالن ها و مراکز زیبایی مجهز انجام میپذیرد، قابل چشم پوشی نیست. اگر به دنبال بهترین اسکین کر در تهران هستید پس باید به روز ترین و متخصص ترین سالن های زیبایی را برگزینید.

اسکین کر فقط به دنبال زیبا بودن نیست ، بلکه در مورد سالم ماندن است. ضعف اسکین کر می تواند منجر به بثورات ، زخم ها، آکنه و چروک شود. پوست ناسالم بیشتر مستعد ابتلا به بیماری ، عفونت است و احتمالاً بعد از آسیب دیدگی دچار آشکار می شود. مراقبت مناسب به ویژه برای افرادی که مشکلات پوستی مانند پسوریازیس را تجربه می کنند یا حساسیت پوستی دارند بسیار مهم است. پس همان طور که اشاره شد، بهترین اسکین کر در تهران روشی است که علاوه بر زیبایی پوست به سلامت آن نیز کمک می کند.

اپیلاسیون با وکس

یکی از معضلات همیشگی افراد و به ویژه بانوان، از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. موی زائد بدن عامل بیماری ها است و اصلاح آن علاوه بر زیبایی موجب نظافت و تمیزی بهتر بدن نیز می شود. در اسلام نیز تاکید زیادی به زدودن موی زائد شده است. ممکن است تا کنون راه های زیادی را برای از بین بردن موهای زائد خود امتحان کرده باشید؛ راه هایی که بعضا مانند لیزر کردن دارای هزینه های بالا و خطرات فراوانی است و یا این که مانند استفاده از تیغ یا ژیلت خسته کننده و طاقت فرساست. در بین روش های موجود روش اپیلاسیون با وکس مناسب ترین روش می باشد. در روش وکس موهای زائد از ساقه مو از زیر سطح پوست بیرون کشیده می‌شود و به همین دلیل وکس جزء روش‌های موثر برای از بین بردن موقت موهای زائد به شمار می‌آید. بهترین اپیلاسیون با وکس در تهران روشی است که در آن از مرغوب ترین مواد استفاده شود.

 تکنیک‌های مخلفی برای وکس وجود دارد که پرطرفدارترین آنها وکس گرم است. وکس روشی است که در آن موهای زائد با چسباندن نوارهای آغشته به موم جدا می‌شود. در این روش لایه نازکی از موم در جهت رویش موهای زائد روی پوست زده می‌شود، سپس موم به سرعت در خلاف جهت رویش مو از روی پوست جدا می‌شود و موها را نیز با خود جدا می کند. اگر مایلید بهترین اپیلاسیون با وکس در تهران را امتحان کنید این کار را به متخصص آن در سالن های زیبایی واگذار کنید تا علاوه بر تحمل حداقل درد، بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 اصلاح ابرو

زیبایی ابروها تاثیر شگفت انگیزی بر زیبایی چهره می گذارد. شاید تا کنون برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با یک تغییر جزئی در ابروهایتان، چهره ی شما یک تغییر اساسی کرده است! ابرو میتواند صورت را لاغر یا چاق نشان نشان دهد و یا حتی فردی را پیر یا جوان تر جلوه دهد. یک ابرو زیبا می تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد. بنابراین اصلاح ابرو دارای اهمیت وافری است.

بهترین اصلاح ابرو در تهران باید بر اساس نوع صورت و چشم های شما انجام شود؛ هر مدل ابرویی مناسب یک مدل صورت و یا یک نوع مدل چشم است. پس هنگام اصلاح ابرو باید توجه ویژه ای به ترکیبات صورت و مدل ابرویی که متناسب با آن ترکیبات باشد داشته باشیم.

کندن ابروها در بعضی قسمت ها موجب عدم رویش مجدد آن می شود. پس یک اشتباه کوچک در اصلاح ابرو کافی است تا از این نعمت زیبا بی بهره بمانیم. اگر مایلید بهترین اصلاح ابرو در تهران را انجام دهید باید به مجهز ترین و بروز ترین مراکز زیایی مراجعه کرده و ابروهای خود را به دست یک متخصص بسپارید؛ متخصص با توجه به فرم صورت شما مدل ابروی مناسبتان را انتخاب کرده و با مهارت کافی به اصلاح ابروانتان می پردازد.

هاشور ابرو

هاشور نوعی از روش تاتو است که در روش سه بعدی این کار به گونه ای انجام می شود که اولا خطوط زده شده شبیه به ابروی طبیعی باشند و ثانیا با یک خطای دید ابرو ها برجسته تر نشان داده شوند. برای این کار از دو تکنیک تغییر رنگ و نوع هاشور زدن استفاده می کنند. هاشور یک روش دائمی است و یک شکل کلی برای ابرو ایجاد می کند. روش هاشور برای کسانی که دارای ابروهای کم پشت یا کچل هستند بسیار مناسب می باشد.

از جمله مزایای هاشور زدن می توان به صرفه جویی در وقت خود اشاره کرد، چرا که اصلاح ابرو و هم چنین قرینه ساختن آن همواره نیازمند وقت زیادی می باشد اما با هاشور کردن ابرو و ایجاد یک شکل زیبا و دائم برای ابروهای خود این مشکل برطرف می شود. هم چنین لازم به ذکر است که نگهداری از ابروهای هاشور کرده بسیار راحت تر می باشد.

هاشور ابرو زیر مجموعه های مختلفی از جمله فیبروز، میکروبلدینگ و میکروپیگمنتیشن دارد که هر کدام از آن ها تفاوت اندکی با یکدیگر دارند. هاشور ابرو کار حساسی می باشد بنابراین بهترین هاشور ابرو در تهران را باید توسط متخصص انجام دهید و به هر شخصی در این رابطه اعتماد نکنید تا هرگونه آسیب احتمالی را در این رابطه به حداقل کاهش دهید. اگر مایلید بهترین هاشور ابرو در تهران را امتحان کنید، می توانید با مراجعه به سالن های زیبایی معتبر با خیالی آسوده ابروهایتان را به دست آرایشگر بسپارید.

میکروبلدینگ

یکی از زیر مجموعه های هاشور ابرو، میکروبلدینگ می باشد. جدید ترین و دائمی ترین تکنیک زیبایی است که برای اصلاح فرم ابرو و رفع نازکی ابروها مورد استفاده قرار می گیرد .این روش با استفاده از ابزاری به نام بلید انجام شده و با ایجاد هاشورهای کرکی در لابه لای ابروها می تواند جلوه ای طبیعی به ابروها هدیه کند .این تکنیک علاوه بر ابرو برای آرایش دائمی چشم و صورت نیز قابل استفاده می باشد.

در این روش خطوط هاشور کوچک تری نسبت به سایر روش ها ایجاد می شود و هم چنین نمای طبیعی تری نسبت به سایر روش ها ایجاد می کند. این روش برخلاف هاشور، یک روش موقت می باشد و هر پنج تا شش ماه یک بار نیازمند ترمیم است. به دلیل دستی بودن قلم میکروبلدینگ مهارت آرایشگر از اهمیت فراوانی برخوردار است پس بهترین میکروبلدینگ ابرو در اصفهان باید تحت نظر فردی متخصص و باتجربه صورت گیرد. شما می توانید براساس علاقه و نیازو هم چنین پس از مشورت با یک متخصص این نوع روش را برای خود انتخاب کنید. اگر می خواهید بهترین میکروبلدینگ ابرو در اصفهان را امتحان کنید، باید به مجهزترین و بروز ترین مراکز زیبایی مراجعه کرده تا از نتیجه لذت کافی را ببرید.

 

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو که نوعی سه بعدی از هاشور می باشد این روش که یر مجموعه ی میکروبلدینگ است یک روش نیمه دائمی برای شکل دادن به فرم ابروها و برطرف کردن نواقص ابروها و هم چنین داشتن ابروهایی با طرح و رنگ زیبا می باشد. این روش به دو صورت دستی و با دستگاه انجام می پذیرد. از آن جایی که این روش دائمی نمی باشد بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارد.

در روش فیبروز ابرو ها با نسبت طبیعی فی که عدد تناسب ابرو است و توسط یک تاتوکار صربستانی کشف شده، طراحی می شود و سلیقه و نظر مشتری در نظر گرفته نمی‌شود. پس اگر در انتخاب مدل ابروهای خود مردد هستید و نمی دانید کدام مدل مناسب شماست، این گزینه می تواند روش مناسبی برای شما باشد. روش انجام فیبروز کاملا مشابه روش میکروبلیدینگ است و مراحل کار آن ها یکی است و تنها تفاوت آن ها طراحی ابرو است. نکته ی مهمی که در فیبروز ابرو باید به آن توجه کرد این است که تنها کسانی می‌توانند این روش را انجام دهند که قبلا هیچ کاری روی ابرو مثل تاتو ابرو ، قاب و سایه ابرو انجام نداده باشند. بهترین فیبروز ابرو در تهران باید توسط فردی متخصص که به روش ها مسلط است و دارای تجربه می باشد صورت گیرد. اگر به دنبال بهترین فیبروز ابرو در تهران هستید، باید به روز ترین و مجهزترین سالن های زیبایی را برگزینید.

میکروپیگمنتیشن

این روش یکی از روش های هاشور ابرو است. هاشور ابرو با روش میکروپیگمنتیشن توسط یک دستگاه برقی صورت می گیرد که سر آن از سوزن هایی تشکیل شده است که به شکل دایره دور هم قرارگرفته اند. تعداد این سوزن‌ها 1 یا 3 یا 5 عدد می باشد. کاشت رنگ توسط این دستگاه عمیق تر بوده و در لایه های داخلی تری از پوست کاشت رنگ انجام می‌شود. در نتیجه نسبت به سایر روش ها دوام بالاتری دارد.

از جمله تفاوت هایی که این روش با روش میکروبلدینگ دارد می توان به ابزار انجام آن اشاره کرد؛ بر خلاف روش میکروبلدینگ که درآن از یک قلم دستی برای ایجاد خطوط استفاده می شود، در روش میکروپیگمنتیشن از دستگاه استفاده می شود. در روش هاشور با دستگاه میکرو پیگمنتیشن رنگدانه ها به زیر پوست و در حدفاصل لایه اپیدرم و لایه درم وارد میشود. البته دستگاه میکروپیگمنتیشن به گونه‌ای است که ارتباط اجزای ثابت آن با قسمت های قابل تعویض و یکبار مصرف شان کاملاً قطع شده است .یعنی هیچ جریان برگشتی به عقب ندارد و به تبع احتمال انتقال هیچ گونه بیماری وجود ندارد و تمامی اجزایی که درگیر با صورت مشتری می باشند یکبار مصرف و قابل تعویض اند.

تفاوت دیگر میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ ابرو این است که میکروپیگمنتیشن یک روش دائمی و میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی می باشد. ولی در جدیدترین روش تاتو ابرو این دو روش با هم ادغام می‌شود و تحت عنوان هیبریدی یا میکرو ابرو شناخته می‌شود. که یک روش تلفیقی هاشور ابرو یا تاتو ابرو تلفیقی می باشد. در میکروبلدینگ خطوط هاشور نازک تراست و نمای طبیعی تری نسبت به میکروپیگمنتیشن ایجاد می کند، اما میزان خونریزی نیز در آن بیشتر می باشد. اگر به دنبال انجام بهترین میکروپیگمنتیشن ابرو در تهران هستید باید سالنی را برگزینید که دارای بهترین و مجهز ترین ابزار و مجرب ترین افراد باشد.

کوتاهی مو

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که برای کوتاهی مو به سالن های زیبایی مراجعه نمی کنید و کوتاه کردن مو را امری مهم تلقی نمی کنید و یا علاقه دارید که موهای بلندی داشته باشید و به همین دلیل از کوتاهی مو اجتناب می کنید. در هر صورت باید بدانید که کاملا در اشتباه هستید. کوتاهی مو بر خلاف تصور عموم امری بسیار مهم است.

بهترین کوتاهی مو در تهران باید توسط متخصص و بر اساس فرم صورت شما انجام گیرد. هر فرم صورت با یک یا چند مدل خاصی از مو تناسب دارد و تشخیصاین تناسب بر عهده ی متخصص آن می باشد. حتی اگر قصد بلند کردن موی خود را نیز دارید باید با یک متخصص مشورت کنید و از راهنمایی های وی بهره بگیرید. علاوه بر اهمیتی که کوتاهی مو در زیبایی ظاهری دارد، شما می توانید آسیب دیدگی های موهای خود را نیز توسط آرایشگر بهبود ببخشید.

در کوتاهی مو باید به مدل مویی که می خواهید داشته باشید و هم چنین اندازه ی آن توجه داشته باشید؛ به طور مثال اگر قرار است موهای خود را ببافید نباید آن را خیلی کوتاه کنید. اگر مایلید بهترین کوتاهی مو در تهران را داشته باشید، باید بهترین سالن های زیبایی از لحاظ بهداشتی، تجهیزات، تخصص و ... را انتخاب کنید.

رنگ مو

بعد از شکل مو، رنگ مو در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد. رنگ موی مناسب سبب می شود صورت تان بازتر و موهایتان زیباتر از قبل به نظر برسد. انتخاب رنگ مو باید بر اساس رنگ پوست ، رنگ چشم و... انتخاب شود. اگر به دنبال بهترین رنگ مو در تهران هستید پس بهترین سالن های زیبایی را برگزینید تا بتوانید از متخصصین سالن برای انتخاب نوع رنگی که در ترکیب با اجزاء صورتتان بهترین باشد، راهنمایی بگیرید.

علاوه بر نوع رنگ، جنس رنگ مو و ابزار آن و هم چنین نوع رنگ کردن مو هم اهمیت بسیاری دارد. شاید تا کنون این مسئله برای شما پیش آمده است که نتیجه ی رنگ موهایتان هیچ شباهتی به رنگ انتخابی شما نداشته است. بهترین رنگ مو در تهران هنگامی صورت می گیرد که توسط افراد مجرب و با متدهای تاثیرگذار و در بهترین سالن های زیبایی صورت گیرد. برای رنگ مو روش های فراوانی وجود دارد که شما می توانید بر اساس علاقه ی خود و هم چنین مشورت با متخصص روش مناسب خود را بیابید.

بوتاکس مو

احتمالا با شنیدن واژه ی بوتاکس، ذهن شما به سمت بوتاکس صورت و حذف چین و چروک های آن کشیده می شود؛ اما نکته ی جالب این جاست که بوتاکس برای مو هم کاربرد دارد. بوتاکس مو، یکی از رایج ترین درمان های تجویز شده آرایشی است. راه های زیادی برای داشتن موهایی سالم، درخشان و پرپشت وجود دارد که بوتاکس مو یکی از موثرترین راه هاست. در حقیقت، بوتاکس مو نوعی درمان نرم‌کننده است که فیبرهای مو را با فیلرهایی مثل کراتین می‌پوشاند. این درمان، هر نوع شکستگی یا نازکی مو را پر می‌کند تا ظاهری انباشته و پرجلا به موها ببخشد. اگر دارای موخوره و یا موهای نازک، کم پشت، کدر، آسیب‌دیده و موهای وز هستید بوتاکس مو می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

به‌طور کلی، بوتاکس مو برای انواع موها انتخاب مناسبی خواهد بود. بر خلاف تصور عموم در بوتاکس مو تزریق انجام نمی‌شود در عوض، این مواد حالتی نرم‌کننده دارند که مستقیم روی خود مو قرار می‌گیرند. در حال حاضر بوتاکس مو رو به محبوب شدن است و محصولات متنوعی برای استفاده در خانه نیز در بازار موجود است. البته تشخیص کارکرد و کیفیت مواد این محصولات کار آسانی نیست مناسب ترین راه برای داشتن بهترین بوتاکس مو در تهران این است که به یک سالن آرایشی معتبر مراجعه کنید و از آرایشگر درباره ی محصولات مختلف مشاوره بگیرید. آرایشگرها محصولات خود را از فروشنده‌های معتبر تهیه می‌کنند، بنابراین اطلاعات بهتری در این زمینه دارند.

اثر ماندگاری بوتاکس مو به نوع مو و مواد استفاده‌ شده بستگی دارد و به طور معمول 2 تا 4 ماه باقی می‌ماند. بسیاری از آرایشگرها توصیه می‌کنند که بیشتر از سه یا چهار بار در سال از این روش استفاده نکنید. در غیر این صورت، موها شکننده، نازک و کدر خواهند شد. اگر قصد دارید بهترین بوتاکس مو در تهران را امتحان کنید باید به تخصصی ترین، مجهز ترین و بروزترین سالن های زیبایی مراجعه فرمایید.

کراتینه مو

شاید داشتن موهایی لخت و براق که در حتی در باران هم به مشکلی بر نخورد آرزوی دیرینه ی شما هم باشد! با روش کراتینه ی مو می توانید به این رویا تحقق ببخشید. در واقع کراتین نام یک نوع پروتئین است که به طور طبیعی در موها وجود دارد و باعث صاف و درخشان بودن موها می‌شود. در افرادی که دارای موهای فر یا وز هستند این پروتئین به میزان کافی وجود ندارد. عمل کراتینه مو با جایگزین کردن مقدار کراتین مورد نیاز موها، باعث نرم شدن و صاف شدن آن‌ها تا ماه‌ها می‌شود. این تکنیک امروزه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بسیاری انجام می‌شود و با استقبال بسیاری از بانوان هم مواجه شده است.

انجام این تکنیک به صورت طبیعی نه فقط مضر نیست بلکه فایده‌های بسیاری هم دارد. اما مشکل اصلی در شیوه به کارگیری آن است که می تواند باعث بروز خطراتی ‌شود. آگاهی داشتن از مشکلات و مضرات کراتینه مو حق هر شخصی است که میخواد از این روش استفاده کند.پس اگر می خواهید بهترین مرکز کراتینه مو در تهران را امتحان کنید و بهترین نتیجه را کسب کنید بدیهی است که باید با متخصص ترین افراد مشورت کرده وبه دنبال مناسب ترین سالن های زیبایی باشید تا علاوه بر به حداقل رساندن مشکلات احتمالی، بهترین بازخورد را کسب نمایید.

اکستنشن مو

راه های بسیاری برای پرپشت ساختن و بلند کردن مو وجود دارد اما بهترین روش، روشی است که با حداقل هزینه، کم ترین خطر و سریع ترین نتیجه را دارا باشد. بعضی روش های شیمیایی خطراتی جبران ناپذیر به دنبال دارند و هم چنین بسیاری از روش های گیاهی دارای نتیجه ی قطعی نیستند و اگر نتیجه هم داشته باشند زمان طولانی را برای نتیجه دادن نیازمند است. در بین روش ها روش اکستنشن، کم خطر ترین و سریع ترین روش موجود است.

در این روش موهایی را با روش های مختلف به موهای خودتان اضافه می کنند به طوری که دسته های مو لابلای موهای شما قرار می گیرد. دسته موهایی که به موهای شما اضافه می شوند می توانند طبیعی و یا مصنوعی باشند. هم چنین امروزه اکستنشن هایی با رنگ های متفاوت و حتی هایلایت شده وجود دارند. اما باید توجه داشته باشید که اگر به دنبال بهترین اکستنشن کار مو در تهران هستید باید به مراکز زیبایی که دارای تخصص و تجهیزات کافی در این زمینه هستند مراجعه فرمایید. شما باید با توجه به رنگ موهای خود، رنگ اکستنشن را انتخاب کنید. برای انتخاب مناسب ترین رنگ اکستنشن می توانید از متخصص آن مشاوره بگیرید.

شینیون

شما احتمالا این واژه را زیاد شنیده اید و هم چنین شاید تجربه ی استفاده از آن را هم داشته باشید. شینیون یکی از رایج ترین مدل های مو می باشد. این کلمه از یک اصطلاح فرانسوی به معنای "پس گردن" می آید. در این مدل مو موها به شیوه های متفاوت و جذاب روی سر جمع می شود و نتیجه ی دل انگیزی ایجاد می کند. شینیون معمولا براساس اینکه با چه ابزاری انجام می‌شود نامگذاری شده و به عنوان مثال می‌توان به شینیون با تور، شینیون مواج، شینیون حرارتی و … اشاره کرد.

برای داشتن بهترین شینیون کار تهران شما باید بر اساس فرم چهره ی خود متناسب ترین مدل را انتخاب نموده تا ترکیب جذابی حاصل شود. هم چنین برای نتیجه گیری بهتر باید نزد آرایشگری مراجعه کنید که بتواند زیبا ترین و بروزترین مدل های شینیون را، به بهترین نحو، روی موهای شما پیاده کند.

اگر به دنبال این هستید که بهترین شنیون کار تهران را روی موهای خود امتحان کنید باید به دنبال بهترین سالن های زیبایی باشید؛ چرا که بهترین سالن ها از مجرب ترین و ماهر ترین افراد تشکیل شده اند و مهارت و تبحر این افراد متخصص در این زمینه موجب تحیر شما می گردد.

اکستنشن مژه

در اکستنشن مژه نیزمانند اکستنشن مو، مژه هایی لابلای مژه های طبیعی شما قرار می گیرد که باعث پرپشت و حتی بلند دیده شدن مژه های شما می شود و زیبایی چشم های شما را دو چندان می کند. به دلیل حساس بودن چشم و هم چنین ریز بودن اندازه ی مژه ها، اکستنشن مژه کاری حساس می باشد و اگر شخصی که این کار را انجام می‌دهد ماهر نباشد ممکن است مژه‌های پلک بالا و پایین را به هم بچسباند و در نتیجه مژه‌های طبیعی هم کنده شوند. ورود چسب به چشم نیز می‌تواند باعث آلرژی و عفونت چشم شود که این خود از عوارض اکستنشن یا همان کاشت مژه موقت است. برای این که بهترین اکستنشن مژه در تهران را داشته باشید و عوارض را به حداقل کاهش دهید باید حتما نزد ماهر ترین افراد و به تبع به بهترین و مجهزترین سالن های زیبایی مراجعه نمایید.

 اکستنشن مژه با کاشت آن و هم چنین با مژه ی مصنوعی تفاوت زیادی دارد. هنگامی که شما از مژه ی مصنوعی استفاده می کنید، مژه های شما حاتی ساختگی پیدا می کنند و با یک نگاه مشخص می شود که مصنوعی است اما نیجه ی اکستنشن به مراتب بهتر و طبیعی تر است و هم چنین ماندگاری بیشتری نسبت به آن دارد.

لمینیت مژه

لمینت و لیفت مژه یکی از روش‌های جدید برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه است. این روش از نظر بسیاری می تواند جایگزین مناسب و کم ضررتری نسبت به اکستنشن مژه باشد. اگر مژه‌های کوتاه، مستقیم و افتاده دارید، با این روش می‌توانید به آنها حالت دهید. در لمینت مژه، مژه ها رنگ شده و تاب به آن ها داده می شود در این روش به دلیل استفاده از مواد معدنی در حین این کار مژه ها نیز تقویت می شوند. درهیچ روش دیگری مانند لمینت مژه تقویت مژه ها صورت نمیگیرد و اکثر روش های کاربردی روی مژه ها، تنها باعث آسیب رساندن به آن ها می شوند.

 لمینت مژه چشم ها را بازتر و درشت تر نشان می دهد. درلمینت مژه، مژه ها رنگ می شوند و به گونه ای به نظر می رسند که گویی روی آن ها ریمل خورده است اما با قرار گرفتن در برابر آب، مژه ها رنگ و حالت خود را از دست نمی دهند. اگر به دنبال بهترین لمینیت مژه در اصفهان هستید باید بهترین و تخصصی ترین سالن های زیبایی را برگزینید تا این عمل با بهترین مواد انجام شود و بهترین نتیجه را حاصل کند و خطرات احتمالی برای چشم های شما به وجود نیاورد.

کاشت ناخن

شاید شما هم جزو ان دسته از بانوانی باشید که نمی توانید ناخن های خود را بلند کنید و یا از فرم و شکل ناخن های خود راضی نیستید. برای رفع این مشکلات راه های گوناگونی وجود دارد که ازجمله آن ها می توان به استفاده از ناخن مصنوعی و کاشت ناخن اشاره کرد.

استفاده از ناخن مصنوعی برای بسیاری از افراد سخت است و هم چنین در صورت مرغوب نبودن چسب مورد استفاده درآن احتمال کنده شدن آن و هم چنین صدمه زدن به ناخن طبیعی زیاد است. به همین دلایل می توان گفت روش کاشت ناخن روش نسبتا بهتری نسبت به ناخن مصنوعی است. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی، برای بانوانی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند ، بسیار مناسب است.

 میزان ماندگاری کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی دارد . در حالت عادی فرد باید پس از 3 تا 4 هفته پس از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند . ماندگار ترین نوع کاشت ناخن پودری می باشد. بهترین کاشت ناخن در تهران، کاشتی است که در آن از مرغوب ترین لوازم استفاده شود و توسط ماهر ترین افراد صورت گیرد تا نتیجه ای دل خواه ایجاد کند؛

پس اگر به دنبال بهترین کاشت ناخن در تهران هستید، به بروز ترین و مجهز ترین سالن های زیبایی مراجعه بفرمایید.

خودآرایی

خودآرایی یعنی این که نسبت به فرم صورت خود شناخت داشته باشیم و بهترین و سازگارترین رنگ ها و سبک های آرایشی متناسب با فرم صورت خود را بشناسیم تا در نهایت بتوانیم زیبایی طبیعی چهره را به بهترین نحو ممکن نمایان سازیم. اولین اصل خودآرایی حفظ سلامت پوست و مو است و در وهله ی بعدی شناخت رنگ طبیعی مو، پوست و چشم ها می باشد تا بتوان با تغییراتی اندک در این رنگ ها به وسیله انتخاب یک سبک آرایشی مناسب، به پر رنگ تر کردن زیبایی های طبیعی چهره کمک نمود. برای انجام خود آرایی باید با تکنیک های تخصصی آرایشی آشنایی حاصل کرده تا پس از مدتی بتوان تسلطی کامل در پیاده نمودن این تکنیک ها به دست بیاوریم. شما می توانید با مراجعه به متخصصین و گرفتن راهنمایی و مشاوره از آن ها بهترین کلاس خودآرایی در تهران را انجام دهید. پس اگر مایلید بهترین خودآرایی را امتحان کنید باید به بهترین سالن های زیبایی از لحاظ تخصص و تجهیزات مراجعه نمایید.

انتخاب سالن آرایش زیبایی و عروس

همان طور که می دانید زیبایی یکی از پراهمیت ترین مسئله برای هر شخص می باشد؛ بنابراین باید از اهمیت این مسئله غافل نشده و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. یکی از موارد مهمی که باید بدانید نحوه ی انتخاب یک سالن زیبایی است. برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در تهران ملاک های متفاوتی وجود دارد که باید با اساسی ترین ملاک های آن آشنا باشید.

ازجمله ی این ملاک ها باید به محل سالن زیبایی، بهداشت و تمیزی سالن، برخورد پرسنل، تجهیزات سالن زیبایی، حرفه ای بودن پرسنل آن، سابقه، رضایت مشتری های سابق، قیمت و... اشاره کرد. البته اولویت این ملاک ها نیز مهم است به طور مثال بدیهی است که برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در تهران اولین و مهم ترین ملاک شما نباید هزینه ی سالن باشد.

آتلیه ی عروس

 یکی از مهم ترین شب های زندگی هر فرد روز عروسی او می باشد. همه ی افراد دوست دارند تا بهترین لحظات زندگی خود را به بهترین نحو ممکن ثبت کنند تا بعدها بتوانند با مشاهده ی آن خاطره های خوش خود را زنده کنند. یکی از راه های ثبت خاطرات روز عروسی گرفتن عکس و فیلم می باشد. برای تهیه ی زیبا ترین و با کیفیت ترین عکس و فیلم از عروسی خود بدیهی است که باید به دنبال بهترین آتلیه ی عروس در تهران باشید.

انتخاب بهترین آتلیه ی عروس در تهران دارای ملاک هایی است که باید به آن توجه داشته باشید؛ از جمله یاین ملاک ها توجه کردن به ژست عکس ها، شیوه ی نور پردازی، کیفیت و میزان شارپ بودن عکس ها، کیفیت و حرفه ای بودن دوربین ها و... می باشد. بهتر است درمورد نحوه و جزئیات فیلمبرداری ازقبل با مدیر آتلیه صحبت کرده و همه ی کارها را به روز عروسی موکول نکنید. حتی در بعضی آتلیه های حرفه ای این امکان فراهم شده تا قبل از عروسی یک فیلم برداری امتحانی داشته باشند تا در روز با وقت و فراغ بال بیشتری به گرفتن عکس یادگاری با بستگان خود بپردازند.

مزون عروس

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور های عروسی انتخاب مزون عروس و به تبع آن انتخاب لباس عروس می باشد. در انتخاب بهترین مزون لباس عروس در تهران باید توجه داشته باشید که مزون انتخابی شما اولا دارای طرح های گوناگون و گسترده از لباس ها باشد تا دست شما را در انتخاب لباس باز بگذارد.

 برای انتخاب لباس عروسی نیز فاکتور های گوناگونی از جمله شکل اندام، شکل کفش، فصل، مدل مو و... را باید مد نظر داشته باشیم. برای انتخاب بهترین مزون لباس عروس در تهران باید برخورد پرسنل مزون را نیز ملاک قرار دهیم. زیرا برخورد تند و بد پرسنل روی انتخاب ما تاثیر می گذارد و هم چنین باعث معذب بودن ما می شود.

انتخاب تالار عروسی

برای انتخاب بهترین تالار عروسی در تهران باید ابتدا گنجایش تالار را با تعداد مهمان های خود مقایسه کرده و بهترین انتخاب ممکن را نجام دهیم. مسئله ی بعدی در انتخاب تالار مکان آن است. منظور از مکان این است که رفتن به تالار برای مهمانان دشوار نباشد و هم چنین مجهز به پارکینگ ماشین باشد.

 نکته ی بعدی که بسیار مهم است برخود کادر تالار است؛ زیرا شما قرار است بهترین روز خود را سپری کنید و یک رفتار ناشایست از طرف پرسنل موجب آزردگی خاطرتان شده و خاطره ی ناپسندی را در خاطرتان حک می کند. در انتخاب بهترین تالار عروسی در تهران باید به زیبایی و به روز بودن محیط داخلی و خارجی تالار و هم چنین موارد رفاهی از جمله دمای هوای تالار ، یا شرایط تهویه ، نورپردازی، صندلی عروس داماد و... نیز توجه کرد.

آتلیه ی کودک

یکی از کارهای مورد علاقه ی پدرها و مادر ها ثبت تصاویر زیبا از کودک خود می باشد تا بعد ها با رجوع به آن تصاویر خاطرات شیرین کودکی فرزند دلبندشان برای آن ها تداعی شود. بعضی از والدین حتی تصاویر کودک خود را روی دیوار نصب می کنند تا هر روز شاهد این نعمت زیبای خداوند که به آن ها ارزانی شده، باشند.

بسیاری از والدین با اندیشه، ثبت این تصاویر را به عهده ی افراد متخصص آن می گذارند تا بهترین نتیجه عاید آن ها شود. ثبت تصاویر زیبا ازکودکان دلبند شما بر عهده ی آتلیه های کودک می باشد. البته باید توجه داشته باشید که برای گرفتن بهترین نتیجه میبایست به بهترین آتلیه ی کودک در تهران مراجعه نمایید.

در انتخاب بهترین آتلیه کودک در تهران باید به ملاک هایی از جمله بهداشت محیط آتلیه، طرز برخور پرسنل آتلیه، آشنا بودن عکاس با برخورد درست با کودک، حرفه ای بودن دوربین ها و تجهیزات، نور پردازی مناسب، انتخاب مناسب ترین ژست ها، هزینه و... توجه کافی داشت تا بتوان بهترین نتیجه را استخراج نمود.

آرایشگاه داماد

 روز عروسی مهم ترین روز برای عروس و داماد می باشد. درست به اندازه ی عروس، داماد نیز ، نیاز دارد تا در این روز جذاب و شیک به نظر برسد. برای تحقق این امر رفتن داماد به آرایشگاه و انجام آرایش داماد ضروری است. منظور از آرایش داماد، آرایش او شبیه به عروس نیست بلکه انجام گریم ساده روی صورت وی برای پوشاندن جوش، خال و لک های صورت و هم چنین اصلاح و مرتب کردن مو و ریش و سبیل برای این کار کفایت می کند.

از آن جایی که بیش تر آرایشگاه های مردانه تجهیزات کافی برای این کار را ندارند پس باید برای انتخاب بهترین آرایشگاه داماد در تهران، به مجهزترین آرایشگاه ها مراجعه کرد. هم چنین می توان با دیدن سابقه ی کار آرایشگاه و هم چنین رضایت مشتری های پیشین از کیفیت آرایشگاه مطلع شد.

راهنمای خرید گل

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که علاقه ی زیادی به گل و گیاه دارند. گل ها و گیاهان علاوه بر زیبایی محیط موجب تصفیه ی هوا نیز می شوند. از گل ها در موارد زیادی از جمله تزیین خانه، هدیه دادن، مراسم خواستگاری، مراسم ختم و ... استفاده می شود.

در انتخاب گل ها باید به این نکته توجه داشته باشید که هر گلی معنی خاصی دارد و پیام ویژه ای را منتقل می کند؛ پس اگر قصد دارید گل را برای شخص دیگر تهیه کنید باید گلی را انتخاب کنید که نزدیک ترین معنی را به پیام شما داشته باشد.

بهترین گل فروشی در تهران جهت خرید، خریدی است که در کم ترین زمان و با بهترین دقت بتوان انتخاب کرد. شاید این مسئله برای شما امری غیرممکن به نظر برسد اما نگران نباشید چرا که امروزه می توان خرید گل ها را مانند بسیاری از خرید های دیگر به صورت آنلاین و غیر حضوری و از طریق سایت ها انجام داد. بهترین گل فروشی در تهران خرید از سایتی است که علاوه بر طراحی خوب و جامع سایت و تنوع محصولات، توضیحاتی هرچند مختصر درباره ی هر گل به مشتری ارائه دهد.